2010年7月18日星期日

星期天... a sunday...

今天到跟两个朋友到1U看了场戏,twilight-eclipse,
老实说,有点失望,故事沉闷了点,我个人觉得啦
怎样也好,总算不是个无聊的星期天啦 xP

回到家,在忙完面子书上的游戏后,
想起了其中一个朋友的闲聊,聊到了选择另一半的话题,
她笑问我说:你在择偶方面有什么要求?
我答说:雙鱼座的我最重要是感觉 (><)

之后细想,做了些补充,
“最近我都在想这方面的问题,然后发现一些自己也不大愿意承认的事实..虽然我老是强调说我最在乎感觉,可是其实自己潜意识里,对外在也存有某些的要求,说清楚点也就是肤浅..回想自己喜欢过的女生,都有某些共同点,或许不明显,但的确是有的..”

today went for [twilight-eclipse] wit 2 frenz at 1U,
a bit disappointed due to the boring story line...
anyway, at least this wasnt a lame sunday :P

reached home, afta im done wit my fb games,
thought of a topic from my conversation with a fren
she asked: wats ur requirements for another half?
i said: to a pisces me, most important is feeling

den deep thought, need to add some details..
"actually im thinkin bout this issue,and realised somethin i dun reli wan to admit.. although i alwayz say im a pisces,i care about feeling de most, but den inside the deepest me,which i dun realise, actually i do hav some requirements about the outer beauty, in a more simple word, im skin-deep.. think bout the gals i fall in love b4, they do got some similarities.. mayb not obviously, but yes, they do...

没有评论:

发表评论